Subject: FW: Karjaküla tee sulgemine asfalteerimisteks.
From: "Reigo Kaljula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>, "Martti Lilleste" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 13:51:42 +0300

Tere,

Meil oleks vaja taodelda sulgemisluba Karjaküla teele ajutiselt Karjaküla
ringi (T-8 Tallinn-Paldiski) asfalteerimiseks ajaks.

Plaan teostada tööd 24.09.24 kell 19:00-21:00.

Tee : T-11194

Skeem: https://pilv.mkm.ee/s/8THxE2A0kTsHa9d

Kohapeal reguleeritakse liiklust.

Tervitades,

Reigo Kaljula

Teemeister

+372 5340 9585

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.